MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, April 10, 2013

UMO 2 TAHUN, 2 HADIAH

Assalamualaikum..

Untung Auni kan..untuk besday die yang ke2 ni aku dan suami bagi hadiah lain2 untuk Auni..Actually xrancang sangat pun nak beli ape untuk Auni..Tapi bila dah balik kampung kat Kedah aritu terusla cari hadiah untuk Auni.



Aku belikan rantai kai buat Auni sebabnya rantai leher dan rantai tangan Auni dah ade..so untuk melengkapkan Auni sebagai budak perempuan makanya aku decide untuk belikan rantai kaki buat Auni..
 Tapi kalau nak ikutkan ade satu lagi yang tak cukup iaitu subang..hehe

"tak nak pakaikan subang ke" tanya aunty kedai emas tu.
"berapa" aku tanya untuk kepastian sebab dulu2 RM10 je.
"RM11 je" jawab die lagi

aku pun toleh kat suami aku untuk dapatkan kebenaran nak pakaikan subang untuk anak kesayangan die.
sekali suami aku geleng kepala da....so, jawapanya die xbagila..die cakap kesian kat Auni..nanti sakit..
kasih sayang seorang ayah..huhu

Lepas ke Kedai Emas tu, kami ke Padang Besar, Perlis nak beli sedikit barang2 nak bawa balik nanti..lagipun kawan suami ade pesan belikan TOTO..harga sudah naikla..dalam 3bulan lepas beli baru RM38..sekarangni dah RM43 dan tak boleh kurang lagi ok..

Kat Padang Besar, Kak Long belikan motor untuk anaknya..sebab anak dia laki..
Suami belikan kereta untuk Auni..katanya tak bahaya sebab 4 roda..kalau motor nanti senang terbalik..
see, kasih sayang seorang ayah lagi..memang tak dinafikan suami aku sayang betol dengan Auni..mak aku dan mak sedara aku pun cakap macam tu jugak..

p/s: Tahun depan takkan 3 hadiah pulak kot..;)






2 comments: