MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Monday, April 15, 2013

BIRTHDAY PARTY AUNI ZAHRA -Part 1


Assalamualaikum..

Sudah lama berhutang entry ni..malas betol nak mengarang sekarang ni..So, sikit2la masukkan entry pasal birthday girl sorg ni..kita buat part by part k (padahal tak tahu nak potong kat mana nak buat part ni..)..hentam sajalah labuuuu..

Sampai kat kampung dalam pukul 3pagi..sambung tido pun dah kat subuh..almaklumla bila dah jumpa anak beranak, adik beradik ni macam2 ceritala yang keluar..hehe

 Pagi tu bangun seawal mungkin, aku, suami dan kakak g cari barang2 untuk ulaman laksa di pasar..balik je rumah, aku proses buat puding jagung manakala kakak aku pulak potong ulam-ulaman tadi..adik aku pulak tolong mak aku buat bubur kacang dan kuah laksa..

Majlis bermula selepas Solat Asar..majlis dimulakan dengan Doa Selamat.






 


 
Antara decoration yang dibuat..barang2 untuk besday party ni aku banyak beli kat GM Klang je.



 
 Goodies untuk kanak-kanak dan kuih-muih.


 
 

 


 
 Tetamu menikmati laksa dan bubur kacang.


 



Kek untuk Auni (atas)
Kek untuk mak dan ayah (bawah)



AKSI BESDAY GIRL
 


 


 


 


p/s: banyak sangat pic..sebab tu kena buat part by part..hehe



No comments:

Post a Comment