MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Tuesday, April 23, 2013

BLING-BLING


Assalamualaikum...

Harini nak update story sikit..senyum sampai telinga uols..nak tahu sebab ape..kalau tak nak tahu pun aku nak cite jugak kat sini..hehe

Actually, aku dah dapat ape yang diidamkan..cer teka, cer teka benda ape..

jeng 











jeng











jeng



v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



tadaaaaaaa

 
 ni lah die..rantai tangan gantung2..


Alhamdulillah, syukur sangat..dapat jugak aku rembat di saat-saat harga macam dah nak naik..Kalau ikutkan harga semalam dah RM160 segram tapi kedai yang aku g ni masih lagi jual RM155..

Makanya, terusla buat pilihan yang mana berkenan di hati kan..Ade 2 pilihan jugak tapi en.suami suka yang ini..Isteri solehah kan kena dengar cakap suami..;)

Bab memilih memang kena ikut bajetla..Cari berat yang setanding dengan bajet..Tapi macam aku lebih sikit takpe berat tu sebab nanti mesti kena potong..Al maklumlah tangan I ni kan COMEL..(baca dengan mata kat atas dan tangan kat bahu).

Tangan aku ni sebenarnya muat-muat rantai tangan budak..Boleh je nak amek yang tu dan tak payah nak potong-potong lagi..Tapi design untuk budak tak banyak..

Bila dah siap potong, harga pun berkurang hampir RM300-400..(En.suami, sila bersyukur dapat bini tangan kecik ni k).. ;p







 


Masa dah siap bayar suma, dapatla beg sebagai cenderahati kan..Auni pun dapat jugak beg kecik..Tapi yang bestnye lagi, Auni bukan saje dapat beg malah die dapat RM10 tau..

Tuan kedai emas tu sedekat kat Auni..Alhamdulillah, murah rezeki kami dan juga mereka..Amin

Dahla upah pun die amek tak banyak, ni siap bagi sedekah lagi..Baik kan tuan kedai tu..Kalau ade rezeki lebih lagi nanti bolehla berkunjung ke kedai itu lagi..Tambahan pula tuan kedai tu sekampung dengan en.suami..;)

Ni alamat kedai tu..kalau nak murah, ley ajak aku g k..;)


Miezza Jewellery Sdn. Bhd



Tingkat Bawah Kompleks PKNS, No. 82 & 83, 40000, Shah Alam, Selangor
 
Tel 03-5511 1111
Fax 03-5511 3333 



p/s: Syukur kepadaMu Ya ALLAh dikurniakan rezeki dan suami yang penyayang.





No comments:

Post a Comment