MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, April 10, 2013

RANTAI TANGAN AUNI HILANG


Assalamualaikum...

 Cerita ni berlaku last 2weeks..lama kn..betapa malasnya aku nak update blog..grrr..apa mau jadi da..xpe, sambung cerita balik..Hari Jumaat lepas keja, ktorg bawa mak g jalan2 Jusco Bukit Tinggi..lagipun adik aku ade nak beli barang untuk kelas die kat Popular.

Sampai sana, as usual Auni akan ajak ke tempat mainan yang die selalu main..siap dah tahu jalan uols..teror x, teror x..huhhh memang kena layan jgk walaupun sekali main..kalau tak, mahula die duduk kat atas lantai memberontak merajuk.

Pas main 2 token (RM2) ktorg g Daiso bwk mak tgk2 brg dalam tu..masa tu xperasan lagi rantai tangan Auni ade ke tak..pas g Daiso ktorg ke Popular..suami bawak Auni g main kat playground yang RM4 untuk 20minit pertama tu sementara aku temankan mak n adik g cari barang kat Popular..macam2 mainan ade kat situ..

lebih kurang dalam 20minit ktorg dalam Popular tu, suami pun datang bawak Auni..Auni macam biasala, akan berlari-lari di kawasan sekitar tu..capai segala apa yang die nampak macam eraser, buku, pen..huhhh die pun nak study jgk..

dah penat kejar2 Auni kat dalam tu, aku nak dukung die la..skali aku perasan tangan die kosong, means rantai tangan die dah takde la..aku tanya suami mane rantai tangan Auni..die cakap tak tahu...


 
ni la rantai tangan Auni yang hilang tu


emmm, mulala aku menggigil..bukan murah beb..emas 916 tu..kalau Zhulian maybe la aku tak risau sangat..

terus aku ajak suami berpecah cari kat tempat die main tadi..lepas aku g cari kat mainan token tu, aku terus ke playground yang Auni main dengan ayah die tadi..sampai kat situ aku tengok, suami dah takde..aku terus call ajak cari sama2 sebab aku rasa mungkin jatuh kat situ..lagipun kat situ banyak bola warna-warni.

suami sampai je, terus ktorang minta permission nak masuk cari barang..cari punya cari xjumpa jugak..sekali, staf tu join cari sama kat dalam bola yang banyak2 tu.tibe2 staf tu tanya, yang ni ke bang?.aku cakap, aah betol la tu..terima kasih dik..Alhamdulillah, syukur padaMu Ya Allah..

Alhamdulillah, aku boleh menarik nafas lega walaupun kaki aku masih lagi menggigil..kami terus ke Popular jumpa mak balik yang tadi tolong tengokkan Auni..

Mak bagitahu yang die tak rasa gementar sangat sebab die dapat rasakan yang rantai tangan tu pasti akan jumpa balik..mak juga xputus2 berdoa..

benar seperti yang dikata, doa ibu sangat mujarab..
Alahmdulillah..syukur sangat..




No comments:

Post a Comment