MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, February 6, 2013

HELLO KITTY...

Assalamualaikum...








 




Sejak dua menjak ni aku da macam gila Hello Kitty (HK)..dulu suka jgk tapi just suka2 je la..tapi bila da ada nak ni lagi bertambah suka...tambah pulak aku ada anak dara kan..makanya boleyla aku belikan untuk anak aku..

Baru2 ni aku g GM Klang..memang byak jugakla barang Hk ynag boleh didapati kat situ..aku ni bila nampak je barang2 HK, dari jauh aku da terjerit kecik n cepat2 terus ke kedai yang jual barang HK tu..tapi aku masih kawal nafsu shopping aku sebab aku nak simpan untuk masuk TERATAK ZAHRA nanti..

Aku da berangan nak hias bilik Auni nanti dengan barang2 dari HK..Harap2 xberubah hati la nanti bila TERATAK ZAHRA da siap..kang last minit aku ubah plak fikiran kan..ye la lagipun rumah tu lambat lagi nak siap..banyak benda lagi yang aku tengah survey2 lagi ni..

Kalau tengok barang Hk ni memang tak tentu arah aku dibuatnya..Hello Kitty ni sangat comel okey..tak caya, jom tengok pic yang aku sempat amek kat makcik Google ni..;)





















 Berangan nak buat bilik Auni macam ni nanti..boley?.hehehe







 

 Kalau bab baju2 ni memang kat GM Klang boleh dapat


 Storage container 







Cantik kan table lamp ni




Ni casing ipon..kalau ade untuk Note 2 best ni



p/s: Hello Auni..;p






No comments:

Post a Comment