MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Thursday, April 25, 2013

ALHAMDULILLAH, TERTUNAI SUDAH NIATKU INI.


Assalamualaikum..

Alhamdulillah..betol apa yang dikata..Kalau NIAT kita baik, In Shaa Allah Tuhan akan permudahkan..Amin..

Sebenarnya niat ni dah lama tapi cuma tak berkesempatan je sebab memerlukan wang juga untuk tunaikan hasrat ini..Now bila dah ada saving sikit, dan harga emas pun tengah turun, aku terus decided nak belikan rantai tangan untuk mak pada waktu sekarang ni..Lagi pula besday mak pun bulan ni juga iaitu pada 17 April yang lalu..kira ini hadiah ssempena besday mak juga la..;)

Aku pun terus wechat adik aku bagitahu niat aku itu..Aku minta tolong adik aku untuk bawa mak ke Kedai Emas di Kedah bagi membolehkan mak memilih sendiri design yang die berkenan..

Mula2 mak tak setuju..Mak suruh aku simpan je duit itu buat masuk rumah nanti..Tapi aku bagitahu mak yang aku sudah berniat untuk menghadiahkan rantai tangan buat mak..lagipun niat ni dah lama cuma aku belum cukup duit..

Alhamdulillah, akhirnya mak setuju..Mak juga sudah pilih yang die berkenan..

Maka inilah design yang mak amek tu..mungkin design ni dah lama..tapi bagi mak, ia tidak telan dek zaman..sesuailah dengan mak yang sudah meningkat umurnya...;)


 


p/s: harap mak gembira atas hadiah yang tidak seberapa dariku ini..;)


2 comments:

  1. Sejuk perut ibu ngandung...untung dapat anak macam Dayah

    ReplyDelete
  2. xdela kak..ini pun belum cukup nak balas jasa mereka lagi..

    ReplyDelete