MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Thursday, August 16, 2012

IFTAR DI RESTORAN ZAM ZAM

Assalammualaikum..

Memandangkan hari ini mood aku nk mengarang ada, makanya aku nk hapdet sikit entry pasal aku berbuka di Restoran Zam Zam Seksyen 9, Shah Alam..

aku bertolak dari rumah pukul 6ptg..samapi sana lebih kurang pukul 6.30ptg..dah ade orang yang menunggu di meja..sampai je, aku ajak en.suami ke kedai kek di hadapan RZZ tu dulu sebab nak beli cream cheese,,hajat hati aku nak wat oreo cheese cake...(rajin x?..kikiki)

pas dah beli brg2 yang aku nak, kami pun pergilah ke RZZ..cari meja ktorang..meja no11..
pastu tunggula waktu berbuka..

 masa tengah menunggu di meja, dorg ade hidangkan kurma kat atas meja untuk berbuka nanti tapi ini budak sudah berbuka dahulu sebelum masuk waktu..
 
tgh syok dok tgk auni makan kurma, aku tgk org dah start beratur..aku pun apa lagi, ajakla en.suami beratur jgk amek makanan..sebab masa tu RZZ da semakin ramai org..

So apa lagi kami pn beraturla mendapatkan makanan dulu..
sorry guys, xdpt nk snap pic makanan one by one coz mendokong lit Auni..ayahnya plak terpaksa pegang 2 pinggan..

~ ini lah makan yang diambil ~



 ~ dessert ~



~ Auni suka betol bahagian drumstick..mgkin sebab senang pegang kot kan..;) ~


Pas makan, jangan lupa tunaikan solat maghrib k..surau ade disediakan

Pas berbuka semua, kita gerak ke Jusco Bukit Tinggi plak,,misi aku nak cari kasut raya belum selesai.


 dah jalan cari kasut, hampa...xde yang berkenan..makanya balikla dengan tangan kosong..;(

p/s: pakai je la yang mana ade..



No comments:

Post a Comment