MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Tuesday, April 9, 2013

MOOD NAK CARI QUOTATION SUDAH MARI...

Assalamualaikum...

Ahamdulillah TERATAK ZAHRA sudah menampakkan dirinya..berdiri megah bersama kawan2nya yang lain..sudah berbaju juga berwarna putih dan grey..rasa tidak sabar nak deco2 rumah sendiri mengikut citarasa sendiri..

Hari-hari pergi keja, balik keja ikut laluan ke Teratak Zahra..boleh kata setiap hari akan tengok perkembangan rumah tu..

So sekarang ni, aku kena bersiap dari awal untuk minta quotation segala bagai untuk rumah aku nanti..mungkin bagi korang awal lagi kan untuk aku buat semua tu..tapi bagi aku, aku perlu buat semua tu dari sekarang sebabnya aku dan suami susah nak dapat cuti sama..so bila ada masa dan dapat cuti sama Sabtu atau Ahad, aku akan paksa ajak dia g survey2 barang untuk rumah kami nanti..

Mengikut bajet kami untuk renovation rumah nanti mungkin tak banyak macam orang lain..lagipun aku dan suami sependapat untuk buat yang PENTING2 sahaja dulu..nanti bila dah ok dan ada lebihan bajet dan tabungan yang dibuat, barulah akan buat penambahbaikan lagi.

Tapi apapun yang PENTING tadi tu, aku pun ade yang PENTING jugak iaitu aku nak KITCHEN CABINET dulu sebabnya nanti barulah ada aura nak cooking n baking..hehe

Alhamdulillah suami SETUJU!..horeyyy



No comments:

Post a Comment