MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Thursday, April 18, 2013

WESTERN MURAH

Assalamualaikum...

Lepas balik keja, aku balik rumah dulu amek en.suami dulu..Then, baru g amek Auni kat school..Pas amek Auni, aku ajak en.suami g Pak TAm Seafood..Dari last week aku teringin nak makan western kat situ..opss ini bukan teringin yang mengandung tu ok..ini teringin yang mengada2 tu..hehehe

Lagi pun kat sini makanan die murah..aku pun xkisah sangat rasa die janji aku nak makan western food..

 
 
 bergambar dalam kereta itu adalah WAJIB..;p


 susu makan ais batu..siap naik atas meja lagi tu..dia ingat ni rumah dia kot.


 
 cari ais batu sendiri


 
 chicken chop RM5 je..murah tak, murah tak?..;)
satu lagi tu aku tak ingat plak nama die ape..yang tu RM6..
1 lagi en.suami makan grill burger RM5..tak sempat nak snap pic en.suami da ngap daaa..hehe

 p/s: harga murah rasa pun boleh la..;)



2 comments:

  1. Nama auni tu sama ngan nama anak buah saya....tgk pic chicken chop tetiba rasa lapar...salam kenalan

    ReplyDelete
  2. yeke..ape nama penuh die sis..anak saya NUR AUNI ZAHRA..
    murah je chicken chop tu..RM5 je..salam perkenalan juga..;)

    ReplyDelete