MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Monday, November 12, 2012

WARDED KALI KEDUA


Assalamualaikum..

semalam, 12/11/12 Auni demam panas lagi..malam 11hb tu suhu die mencecah 39©..gelabah jgkla aku sbb kaki n tgn die da biru sebab sejuk..dahla ayah die keja malam makanya aku terpaksa la call mintak husband balik..

masa mula badan die nak panas tu, aku kat dapo tengah memproses durian crepela untuk tempahan esok..pastu dengar die merengek2 xboleh nak tido nyenyak..tgk2 bdn die da start nak panas..

husband sampai uma, ktorg bg die makan ubat n lap2 badan die dengan tuala basah..pastu jerlum kepala die dengan air asam jawa..alhamdulillah suhu die da turun..nampak Auni pun dah ok cket..ciap bangun ajak g maen kt play yard die lagi..maen papan gelongsor, buaian n kuda die..lega rasa hati ni tengok die da mula nak maen..

malam tu ktorg tdo lewat jgkla sebab Auni da tdo awal tu, so memang lambatla die tdo balik..aku plak menyambung wat durian crepe yang tergendala tadi..

masa tdo semua ok, Auni pun takde nak merengek. tapi awal subuh badan Auni da panas balik..pas subuh terus ktorg gerak g hospital..aku terpaksa EL..

sampai DEMC nurse bagi ubat bontot kat Auni..pastu kena warded sebab panas sangat n senang doktor nak pantau keadaan Auni..







p/s: semoga anak ibu cep t sembuh..tiada apa yang membahagiakan ibu n ayah skgni melainkan melihat Auni sihat.


No comments:

Post a Comment