MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Monday, November 5, 2012

DURIAN CREPE

Assalamualaikum..

sekarang ni tengah musim DURIAN CREPE kn..aku dah lama nk buat tapi asyik xberpeluang je..ye la nk cari non-dairy whipping cream bkn senang..xde kat kedai biasa..kena g kedai kek..

so, aku xnak menyerah..nak jugak merasa..bila da cukup segala keperluan maka bermulalah misi aku..


 ni adunan yang pertama aku buat..
tengokla yang atas sekali tu, besar gedabak aku buat..hahaha puas hati aku


 ni adunan yang kedua..
cuba cari perbezaan antara gambar di atas dan di bawah..
ha, tentulah dari segi warnanya kn..hehehe

alhamdulillah, menjadi jugak..
yang penting suami aku puji SEDAP hokey (kembang semangkuk uols)

dengan ini, di isytiharkan bahawa kalau anda rasa ingin membuat tempahan bolehla menghubungi saya ditalian berTOL (maksudnya kena bayarla)..klu nk whatsapp pun boleh..

HIDAYAH
019-2131748

RM10 sebekas


-picture penuh untuk yang hendak dijual akan diupdate later-


No comments:

Post a Comment