MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Thursday, December 29, 2011

TENTANG DHIA



 Kalau sebut je TENTANG DHIA, mesti semua org tahu n akan ingat tentang ape yg berlaki ke atas Dhia..
Dan yg paling aku PASTI adalah semua org akan terbyg2 muka Ku Salmi yg kejam itu..

Tapi semua sudah berlalu sbb semalam da berakhir episod Dhia..
Dhia akhirnya meninggal bersama-sama dengan Zikir..
Inilah yg dikatakan sehidup semati..;)

Maka tamatlah sudah kisah idup Dhia yg sentiasa dirundung sedih..
Tapi yg paling xbestnya ialah tiada kesudahan yang berlaku ke atas Ku Salmi..
Xde langsung balasa yg die terima..
At least, pengarah selitkanla jugak kan balasan yg dia terima atas apa yg dia lakukan terhadap Dhia..
Bkan apa, sekurang2nya ada pengajaran yg dpt kita amek dr perbuatan yg menggunakan bomoh ini..
(Amboi, emotional btol aku melepas perasaan kt Ku Salmi)..hehehe
ini hanya pendapat aku je..x tahula pendapat uols mcm mna..
Apapun bg aku cerita TENTANG DHIA ni mmg best..
sampai mengalir jugakla air mata mak ni kiah oii..
maklumla mak ni kn sensitif..;)

sebelum aku nk g lunch, korg layanla dlu watak2 dlm cerita ini ye..;)


~ Cinta sampai mati..~


 
 
 ~ Dhia: yang terlalu  baik bagi aku..;) ~
 
 
 ~ Dhia, gadis kampung yg sentiasa dilanda kesedihan..~


 
 
 ~ Zikir yg cintakan Dhia tp lebih mendengar ckp mummy die.~
 
 
 ~ Melly: yang sering diberi peluang oleh Allah utk berubah..betapa sygnya Allah pd dia..~


 ~ Azmi: cinta pertama Dhia tp sudah tertulis, tiada jodoh antara mereka..~


 ~ Ku Salmi: ibu mertua yang bencikan menantu n menggunakan bantuan bomoh 
untuk pisahkan anak n menantunya. ~

 ~ TBNTANG DHIA ~

No comments:

Post a Comment