MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Tuesday, November 6, 2012

SELENDANG PULAK..

Assalamualaikum...

hari ni kita cerita pasal selendang plak ye..
dah lama aku nak try pakai balik selendang ni tp disebabkan kemalasan tiada masa untuk melilit selendang maka sebab itulah aku memilih untuk menyarungkan tudung yang berjenis sarung dan berawning..

Tadi rehat, aku ke kedai kek yang sama macam semalam lagi untuk membeli sedikit perkakasan yang tertinggal..lepas dah dapat barang yang aku nak, aku terus ke Butik RADIUSITE untuk meninjau perkembangan tudung disana..(amboi, dah macam kontraktor la plak nak g meninjau tapak projek..kelas kau dayah..macam ada proje berjota-jota..hihihi)

aku xde pun rasa nak beli tudung sebenarnya..tapi dah sebab aku try tudung n selendang kat situ..rasa selesa n senang je nak pakai makanya xberfikir panjang aku terus beli..leyla sekali-sekala nak tukar imej kn..hehehe(ala-ala artis gitu ha nak berimej bagai)

memula aku try syiria ni

 Syria Adni

sangat-sangat selesa okeh..kainnya sangatla lembut n xpanas kalau pakai..pastu jenis yang mcm bergetah tu..so kalau pakai memang terletak elokla kat dahi tu..

tapi aku xbeli yang tu sebab xde colour yang menarik hatiku..

seterusnya, cubaan yang kedua ialah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



tadaaaaaaaaaa

Tudung Ekspress Denim Berawning Lembut..

yang ni berawning tapi jenis yang lembut dan mudah untuk dibentuk..juga sangat selesa..
tapi, oh no..not my choice jgk..


cubaan yang ketiga pulak adalah selendang.

 SHAWL LAIQA

 



 




 cantik colour ni kan


















 suka colour electric blue ni tapi bukan rezeki aku
SOLD OUT..huhuhu











nak colour ni tapi tinggal satu je..ade kakak sorang tu dah amek..
aku siap tanya n konfemkan lagi kat akak tu die nak ke x..
yela, kalau xnak, aku nak..hehehe



lastly, i choose this colour..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 




 
 cantik x?.

cantik kan..kalau korang kata xcantik, baik korang g wat test untuk rabun warna..yela takut korang rabun warna plak..yang cantik korang kata xcantik..hehehe

ah, xkirala orang nak kata xcantik pun..coz bagi aku cantik..
(jangan marah ye..)




No comments:

Post a Comment