MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, November 21, 2012

I'M 26 NOW


Assalamualaikum...

Semalam 21 Nov 2012 genaplah usia aku 26tahun hidup di muka bumi Allah ini..aku bersyukur masih dikurniakan nafas untuk meneruskan hidup sebagai hambaNya..

Alhamdulillah banyak yang aku capai dalam usia 25 tahun meniti ke usia 26 tahun..
Antara yang aku dapat adalah:



 1.  Sebuah keluarga yang cukup bahagia bagi aku iaitu seorang suami yang bertanggungjawan dan seorang puteri yang begitu membuatkan hidup aku lebih bermakna.




 2.  Kereta yang lebih selesa dari sebelum ini iaitu dari Myvi kepada Vios.




 3.  Impian untuk memiliki rumah sudah termakbul (masih dalam pembinaan)



 
 
4.  Telefon baru iaitu Note (awal tahun ritu aku pakai Tab 7.0 buat telefon..hahaha)



No comments:

Post a Comment