MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Sunday, February 3, 2013

SEBELUM KE GCMR : PANTAI MORIB

Assalamualaikum...

Ingat lagi x entry aku yang lepas pasal Percutian Pertama Tahun 2013.. So, ni la aku nak story mory cket pasal vacation aku haritu..

Ktorg bertolak kul 11 lebih..ala, xjauh pun dari rumah aku..sebelum tu, ktorg singgah lunch kat Banting dulu..pekena nasi ayam berempah..memang terbaik..kami laki bini memang suka nasi kat cni..terbaik..tapi sorryla ye sebab xsnap pic pun..almaklumlah lapar dan ramai orang masa tu..beratur panjang tau..

  
 gambar dalam kereta, wajib ade k..;)



 pic budak ni sempat amekla..ni nak g mkn nasi ayam berempah..


lepastu, ktorang singgah kejap kat Pantai Morib n Zohor kat situ dulu sementara nak check in kul3 ptg..kat situ sempat plak Auni poo poo..pas basuh poo poo Auni, ktorg lepak kat situ sampai kul2.30..best sangat, angin die wat aku nak tido je..petang2 memang best lepak cni bawak anak2 tau..dulu penah aku bwk family aku datang lepak sini..ktorg hampar tikar n makan kat bawah pokok..heaven rasa..


























suka betol kutip batu sekarang




3 of us


p/s: sambung ke entry berikutnya ok..;)



No comments:

Post a Comment