MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, February 13, 2013

MAHAL DAN TAK BERBALOI

Assalamualaikum....

Di sini aku nak cite sikit pasal restoran yang aku g malam selasa lepas ..memula aku dan suami plan nak makan kat tempat yang wajib kami pergi dalam sebulan sekali iaitu Medan Muara Ikan Bakar, Tanjung Harapan, Port Klang..

Masa nak parking kereta tu kami tengok parking da full..so, aku cadangkan kat suami aku untuk tukar plan..suami setuju je..

Makanya kami sebulat suara untuk try kat Bagan Seafood..tak jauh dari Muara Ikan Bakar..


Baru sampai

Masa masuk tu memang perasan tak ramai orang kalau nak dibandingkan dengan Muara..Ikan2 yang ditawarkan pun tak sebanyak di Muara.. ( amek ko, semua aku bandingkan dengan Muara)

 



 



Laluan masuk ke dalam Restoran








Ada mainan plak..memang febret die la ni..;)




 

Masa sampai, kami dihidangkan dengan teh..aku pun minum je la..sedap jgk..mungkin teh herba barangkali memandangkan rasanya yang sedikit kelat.


 


Seafood yang ditawarkan

Kailan ikan masin

Sotong Foreng Tepung

 
  

Siakap Bakar
 
muka tengah menikmati hidangan

 


Selesai makan, bil pun sampai..bab harga tidaklah terkejut sangat sebab kalau kat Muara pun harga dalam lingkungan rm100 jugak..

Tapi yang buat aku tak puas hati tu adalah harga bagi setiap jenis tu yang macam tak masuk dek akal..
Ko tahu kailan ikan masin die sepinggan berapa?


 

Ha, amek ko..RM14 sepinggan..tak berbaloi langsung!

Pastu yang menyirap lagi tu, ntah kacang dan towel ape la yang die caj masuk dalam bil tu sekali..
Masa aku datang tu, tak de la plak die bagi kacang dan towel nak buat mandi ke ape..

  
p/s: fuhhh..memang 1st n last la aku makan kat sini..
 



 

No comments:

Post a Comment