MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Tuesday, February 12, 2013

MASAK-MEMASAK

Assalamualaikum.....
 
Lemau rasanya start keja balik hari ini setelah 4 hari bercuti sempena Tahun Baru Cina kan..

Time cuti kalau en.suami keja memang aku akan masakla..mood rajin pun akan dipaksa datang..hehehe...

Hari ahad tu aku masak  daging salai masak lemak cili padi..petangnya plak aku buat kek oreo..lapo punya pasal la ni, kek pun aku buat gak petang tu..lagi pun masa tu Auni tido..bolehla membaking dengan tenang..kalau x, buat keja sambil berperang dengan die dulula jawabnya..hehehe





 
 daging ni aku salai dalam oven je..hahaha..nasib menjadi

  




  


kek oreo..aku tambah serbuk koko cket..;)



p/s: kalau mood rajin datang memang dalam satu hari 2, 3 jenis aku ley masak...;)






 

No comments:

Post a Comment