MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, February 6, 2013

MENABUNG

Assalamualaikum...


 


Ahad lepas kami ke Jusco Bukit Tinggi.. Ramai betol umat..Yela orang cina tengah shopping untuk CNY la..tapi jangan tak tau yang orang melayu pun ramai jugak tau termasuklah aku sekeluarga yang meramaikan lagi umat kat situ..tak kisahlah janji aku dapat keluar jalan2..;)

Macam biasa, aku suka singgah kedai DAISO ni..barang yang dijual semuanya RM5..barangan yang dijual pun berkualiti dan yang bestnye barang die comel2..

Berbalik pada tajuk entry aku kali ni ialah ktorg beli tabung untuk Auni...laki aku cakap nak ajar die menabung dari sekarang..biasanya laki aku ajar die masukkan syilling kedalam tin susu yang ditebuk buat tabung je..itu laki aku punya..nthla ade berapa tin pun aku xingat sebab die je yang rajin menabung ..

Bila tengok ade tabung yang comel tu, laki aku pun suggestla belikan untuk anak dara kami tu..aku pun ok je..



p/s: menabung amalan murni..;)



No comments:

Post a Comment