MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Tuesday, September 27, 2011

PERCUBAAN DAN PEMBELIAN PERTAMA FAREEDA

Ini adalah percubaan pertama aku semasa aku g Butik Fareeda ari 2... masa pegang tudung,rase ok je..tp yg masa x oknye ialah bile aku try..ape yg x oknye ialah aku mmg selesa btol pakai tudung ni..die punya awning mmg terletak je..so tukar xok,jd ok k...ape aku merepek ni..da la,abaikan..aku just nk ckp tudung ni mmg btol2 selesa k..klu xcaya, g la butik,try pakai sendiri klu nk rasa keselesaanya...;)

Masa ni aku beli sehelai je...untuk digayakan pada hari raya...;)
tp yg aku try ade la 2 3 helai jgk..hehehe...

ini ngan kak baite (ofismate)...die gayakan Selendang Suraiya....




Inilah tudung yang aku beli untuk digayakan pada hari raya lepas...
nama tudung ini ialah Selendang Mawar Ropol..

p/s: agak2 ade pembelian kedua menyusul x?.hehehehe
tunggu entry yg akan dtg ye..;)

1 comment: