MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Monday, September 26, 2011

RAYA 2011 (1432H)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.........

Sudah nk berakhir Syawal baru berkesempatan aku nk upload pic rya..maafla ye..xsempat sejak ade anak kecik ni (alasan je ni)...
Tahun ni adalah tahun kedua aku beraya sebagai isteri dan tahun pertama beraya bertiga...ini adalah dengan kehadiran Auni telah menjadikan bilangan ahli keluarga aku menjadi 3 orang...4 org?.InsyaAllah...tp tunggula Auni besar dulu..nk fokus membesarkan anak dara sorg ni dlu..;)

Pagi raya, bangun mandikan Auni n siapkn die dulu..baju2 suma sudah di iron oleh assistant aku a.k.a adik aku...mmg klu bab iron baju aku akn bg kt adik aku coz aku paling xsuka iron baju..panas k..;)

Pas mndi panas Auni da menurun...aku xthu suhu die brpa sbb termometer aku xbwk blik la plak..lgpn xjangka Auni akan demam...tp mlm td mmg bdn Auni da strt panas..merata aku n ksbnd g cari klinik tp hampa..suma klinik ttup awal sbb nk raya...

Alhmdlh panas Auni da menurun...pas siap2, Auni diam je..xbyk kerenah..mgkn sbb die xsedap bdn kot...
tp bile da tengah hari cket panas die pn da ok maka die pn kembali ke perangai asal..duduk xdiam..asyik nk meniarap je...;)




 ini adik n mak I...





 Ini K.Ngah I...





 My Parents.....



 Auni da mengantuk ke?...




 K.Long n Abg Ipar I...





My Happy Family....
Doakan kebahagian kami sekeluarga ye...;)

p/s: 1st time Auni demam masa raya ni..

No comments:

Post a Comment