MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Friday, September 30, 2011

BATUK DAN SELSEMA

Semalam (29/09/2011) aku terpaksa EL...sbbnya pagi 2 Auni batuk kuat...hidung die tersumbat n die bernafas pn berbunyi, mcm trsekat2...pas2 muntah plak...

Actually, da 2 3 hari auni batuk...tp pg smlm mmg kuatla...tmbh dgn selsema lg...kebetulan husband I cuti n x jd nk OT..makanya, die ajk I bwk Auni g hospital...tp setelah meminta pandangan org yg pakar,kami pn membawa Auni ke Klinik Panel dulu..Andai kne refer ke hospital, barula pergi..

Sampai je Klinik terusla daftar Auni...Nasib baekla org xramai...
Bila jumpa je doktor, aku bgtahula segala2nya kt doktor...pas2 die check dada Auni..lama beb...berdebar2 aku n husband tunggu..pas depan,blkg plak..dlm ati berdoa agar Auni xde pape..
Alhamdulillah...doktor bgtahu paru-paru Auni xde pape..doktor akan bg ubat untk bukak balik saluran pernafasan die...Syukur sgt2...

Balik uma, Auni mmg xley dok diam..asyik nk meniarap je keja die..pas2 da pndai ke depan..abisla segala brg yg ade kt ruang tamu 2 die nk capai...yg kelakarnya, time aku n hsband ngh sedap tgk cite yg suspen, tibe2 Auni boley g tekan remote...meraba la aku cari remote nk tukar chanel balik..gelak besar aku n husband...2 la asyik nk tgk tv je...;)

Malam tadi plak, die muntah 3 kali...cian Auni...idung pn berair je..tp aktif tetap aktif...;)



p/s: Semoga Auni cepat sembuh...



No comments:

Post a Comment