MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Tuesday, September 13, 2011

BALIK KAMPUNG

Aku bertolak dr Klang kul 3.30pg...aku tdo kul12 n bgn kul 1.45pg mengemas yg blum dikemas...aku ciap2kn Auni dr sblm tdo..pakaikan baju tdo lengan panjang agar Auni tidak kesejukkan bsok..sweater Baby Kiko tlh aku hangerkn dpn almari baju Auni agar aku tidak lupa..;)
aku bwk bekal nasi goreng..bleyla wat bekalan utk sahur...malas nk singgah2 t jalan jem lmbt lak smpi Kedah...
Kami berhenti solat subuh di Petronas Simpang Pulai..mmg itulah tmpt yg akn kami singgah utk solat subuh klu nk balik kg..xkirala blik ke Kedah @ Kelantan..;)

Hentian terakhir adalah di RnR Gurun..2 pn sbb husbnd aku nk renggangkn ototnya...klu ikut aku, xnk da berhenti..nk cepat sampaila katakn..hehehe
kami sampai kt kg pada pkul 9.30pg....Alhamdulillah...

so layanla pic kt bwh ni ye..




Happy Family....

p/s: best dpt balik kg I....hehehe

No comments:

Post a Comment