MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Monday, May 27, 2013

ANNIVERSARY KE 3


Assalamualaikum..




Hari ni 28/05/2013 genaplah usia perkahwinan kami yang ke 3 tahun..Alhamdulillah, syukur kepadaMu YA Allah pada saat ini kami cukup bahagia..cuma kekadang tu ade la sikit aku merajuk sebab hal2 kecik je pun tapi alhamdulillah sebab suami memahami..;)

Kalau ikut plan, aku nak bercuti..nak spend time together2 g berdating tgk movie ngn suami tapi apakan daya..kita hanya merancang, Allah Lebih Mengetahui Segalanya..cuti Wesak lepas ktorg balik Kelantan sebab ayah masuk wad sakit jantung..so, aku dah amek EL sehari sebelum wesak tu..

jadi aku rasa tak best nak cuti lagi..aku akan jadi serba salah je rasa..Suami pun memahami..tak pe, len kali kita plan lain g dating ok..;)




p/s: fikir2 punya fikir, adiah ape nak bagi kt en.suami.. Last minit, atas pertolongan kak Baite n kak Najah akhirnya dapat juga aku belikan something untuk en.suami..



No comments:

Post a Comment