MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Tuesday, May 28, 2013

KEJUTAN BUAT SUAMI


Assalamualaikum...


Harini aku nak cite pasal ape yang aku bagi kat en.suami sempena our 3rd anniversary..Semalam en.suami hantar aku g keja..tapi sebelum keluar tu, aku dah siap2 letak present n kad dekat rak tv..pastu aku letakkan la skali botol air aku kt situ..konon2 nak suruh die amekkan botol air la..

then, aku terus keluar uma n mintak en.suami tolong tutupkan sliding door sebab aku nk tolong die keluarkan kereta dari porch..masa die nak tutup sliding door tu, aku pun jeritla yang botol air terlupa amek..hehe

Die pun masukla amek botol air aku tu..aku kat luar ni dah rase berdebar-debar dah dengan harapan die terkejutla..skali aku tengok die keluar dengan muka slamber je..huh, punah harapanku..

tapi keadaan bertukar sebaliknya apabila die masuk je kereta. terus die pandang aku dengan muka yang malu-malu kucing..

"terima kasih sayang" dan terus cium tangan aku...;)

sepanjang perjalanan nak hantar Auni ke taska, die genggam erat tangan aku..katanya terima kasih sebab bagi die hadiah...(alaa, tetiba rase sedih dan rindu dekat en.suami..;)

 Disebabkan takut terlambat, en.suami akan bukak lepas die balik dari hantar aku dan service kereta nanti..









Memula nak beli jam tangan stainless steel je tapi bila fikirkan balik, en.suami dah lama berkenan jam tangan G-Shock ni sebab yang dulu punya dah pecah..So, aku pun amek keputusan untuk hadiahkan jam tangan G-Shock ni untuk die..Alhamdulillah , die pun suka dengan pemberianku ini.

Maka petang itu, rasmilah jam tangan tersebut di tangan en.suami semasa en.suami datang menjemput saya balik keja..


p/s: Tak salah kan berhabis duit untuk suami tercinta..


No comments:

Post a Comment