MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Sunday, September 2, 2012

SYUKUR..

Assalammualaikum..

Alhamdulillah, tadi dapat mesej dari Bahagian Pinjaman Perumahan yang loan sudah lulus..
bestnye..so, mulai sekarang aku da boleh mula survey untuk renovation rumah..bukanla nak kata aku ni xsabar atau terlebih excited..tapi yang pasti, aku xnak kelam-kabut di kemudian hari atau main hentam je nak renovate rumah sebab cepat nk masuk rumah..yela kalau lambat pindah nanti kang duit sewa nak kena bayar, rumah pun da start potong gaji..mau makan megi hari2 nanti..

so, nak mudah...survey dari sekarang supaya nanti boleh buat perbandingan harga..dan yang pasti perlulah IKUT BAJET dan BUKAN IKUT NAFSU...;)

p/s: rumah yang aku dan suami pilih, tidaklah sebesar banglo tapi cukuplah sekadar untuk kami sekeluarga berteduh.

Dengan ini, aku namakan rumah yang bakal kami diami nanti dengan nama TERATAK ZAHRA sempena nama anak aku NUR AUNI ZAHRA.



No comments:

Post a Comment