MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Monday, September 3, 2012

BAUCAR LAGI...REZEKI UNTUK SHOPPING

Assalammualaikum...

Alhamdulillah rezeki datang lagi..
balik dari berhari raya di kampung (Kelantan) baru ni, husband baru teringat yang pihak Toyota ade call untuk amek baucar..masa Toyota call tu, husband I ngh tdo kat surau..ye la masa bulan puasa kn..da xley makan, so apa lagi..g surau wat solat sunatla tdola jawabnya...mau xmamun masa toyota call..tu yang xtahu toyota suruh g amek ape ntah..

memula, en.suami xnak g amek..sbb die pun xtahu dapat ape..so, malas nk menyinggah situ..tapi aku cakap g je la..kan dah satu arah nak ke Jusco..dengan menurut perintah, laki aku pun berhentila kat depan Toyota tu..aku xmasuk..malas..lgpun kejap je kot..tunggu dalam kereta je la ngn Auni ni..

xsampai 5 minit en.suami masuk, die pun keluar dengan muka yang slamber..so, aku xdapat tangkap ape yang die dapat..masuk je dalam kereta, die senyum2 masa buka envelope yang Toyota bagitu sambil mulut cakap kt aku, "B nk berapa?.1 dah la ye.."..aku xfaham lagi...."Ape yang, bgtahula...dapat ape tu?"..

Tadaaa...........

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



amek kau..baucar Parkson RM500...wahhhh...shopping sakan la pasni..

Alhamdulillah..bersyukur atas rezeki yang Engkau berikan ini Ya Allah..Rezeki Mu ada dimana-mana dan berbagai bentuk, tidak semestinya berupa wang tunai..

p/s: ade idea x nak shopping ape kat Parkson?.



No comments:

Post a Comment