MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, September 5, 2012

D'HAJA PULAK..

Assalammualaikum....

Petang semalam pas keja, aku plan nak g Seksyen 7 Shah Alam..nak cari tudung untuk pakai jamuan raya Jumaat ni..yela tudung FAREEDA yang aku beli untuk dimatchingkan dengan baju cheetah aku hilang..xtahula sape yang amek..tudung yang nak pakai tutup aurat pun nak dicuri..entahla, aku pun tak faham..

k, berbalik pada cerita yang aku nak cari tudung tadi..aku g la FAREEDa tapi malangnya colour yang aku nak xde..so, aku pun pergila ke Butik D'HAJA plak..aku memang dah lama berkenan tudung D'HAJA ni cuma xberkesempatan je lagi nak membeli...tapi semalam dah xde sangat tudung yang aku nak..aku pun beli jugakla tudung D'HAJA ni..ape salahnya sekali-sekala mencuba kan..;)

 tadaaaaa...

dah dapat tudung yang dicari..
harap matchingla ngan baju cheetahku nanti..

tu la, baju xnak bawak..main tengok gambar baju dalam hp je..huhuhu




No comments:

Post a Comment