MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Tuesday, January 29, 2013

BAJU UNTUK NOTE AKU

Assalamualaikum..

Dah lama mengidam nak pakaikan baju bling2 untuk Note 2 aku ni..yang sekarang aku pakai flip cover je..warna merah mak ngah lagi..i like..;)



 merah tu la handphone aku..sebelah tu laki aku punya



Sekarang ni, ngah dok usha2 lynzstudio yang mana berkenan nak bagi baju baru untuk Note aku nanti.. Apapun jom layan casing kat bawah ni k..

 For Samsung S3








  For Samsung Note 1
 


 



  For Galaxy Tab


This one for my Handphone..Samsung Note 2..cantik kan..kan best kalau aku boley boley buat sendiri..



 
  


 













 p/s: nak jugak..masuk dlm wishlist..;)

 


No comments:

Post a Comment