MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Monday, January 28, 2013

FLAMING STEAMBOAT

Assalamualaikum....

Sabtu lepas aku g dinner kat Flaming Steamboat.. ini kali ke 3 aku g.. memang best..makan sampai lebam sbb banyak.pilihan makanan disediakan seperti seafood, sayur, mee, ais krim, ais kacang, dim sum dan macam2 lagi.. jgnkan seafood, ayam goreng, nasi goreng pun ada..
Kali ni aku bawa kak aku juga..kebetulan die dtg uma aku, so bwkla die g mkn kat situ..



 kakak sayer


 
 anak saya yang semakin aktif


  
  mulut muncung


 
 suami saya


 
 ada sup dan tomyam


 
 opss tangan siapakah itu?



  Total makan malam itu..seorang hanya RM26.90





No comments:

Post a Comment