MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Sunday, June 30, 2013

REZEKI BERSAMA SOPHIE PARIS


Assalamualaikum...

Alhamdulillah..baru sebulan join SOPHIE PARIS ni..rezeki mencurah-curah..ade je order masuk..Keahlian cuma RM15 seumur hidup tapi aku dah boleh jana bonus RM1++ dalam masa sebulan je..itu belum termasuk untung runcit 20% dari setiap penjualan barang dalam katalog..

Tak sampai sebulan aku buat sales, aku dah dapat status SILVER MANAGER..Alhamdulillah, rezeki dari Allah...yang penting kita kena usaha..

Kiranya berbaloila aku join Sophie ni..walaupun bonus tak banyak macam orang lain yang dapat 4angka tapi aku bersyukur sebab modal aku hanya RM15 je..Aku akui aku tak mampu untuk keluarkan modal beribu-ribu untuk sesuatu bisnes macam orang lain..

Apapun aku percaya pada rezeki yang Allah berikan untuk aku dan keluarga..In shaa Allah aku akan cuba buat yang terbaik dari semasa ke semasa..

p/s: usaha, doa dan tawakal itu penting.

No comments:

Post a Comment