MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, December 19, 2012

NOTE FOR ME & S3 FOR HIM

Assalamualaikum...

mungkin ramai yang tertanya ke mana perginya NOTE 1 i kan..yela baru bulan lepas pakai..adiah besday lg uols..

actually adik aku nak beli Note1..aku dah survey suma tempat mahal..tempat yang aku beli pulak xde stok..lagipun aku nk kirim je kat mak aku bawak balik Kedah.

So, dah bincang ngan husband..die cakap bg je la yang aku pakai tu..nanti cari yang laenla..so dalam hati ni memang dah terbayang Note 2..hehehe

makanya, hari Isnin lepas pas balik kerja, aku balik rumah dulu..then ktorang keluar g Plaza Alam Sentral Shah Alam..




 Alhamdulillah dapat jugak yang diidamkan..


I dapat upgrade ke Note 2 n my hubby plak dapat S3 sempena besday die next moth..awalnya dapat..hehehe


No comments:

Post a Comment