MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, January 25, 2012

BERATUR UTK SEHELAI TUDUNG

Hari Jumaat lepas 20/1 aku amek cuti semata2 nk neratur di Butik FAREEDA Shah Alam. sbb ade wat CRAZY PRICE.
Aku smpi di SA pkul 9.30pg..aku tgk mmg da ramai org ngh beratur..aku pn beraturla kt blkg memanjangkn barisan yg telah sedia panjang..


Nak tahu aku dpt no brp?.no 80 k..pukul 1.30tgh baru dpt masuk..dugaan betol..
xpela, sempatla aku nk g renew road tax moto laki aku..
aku g blik dlm kul 1..tunggu kejap pas2 dptla masuk..
masa yg diperuntukkan utk memilih adalah selama 30min shj..mmg bg aku xsmptla sbb biasa aku g 1jam adalah wajib..hehehe..memilih, try, amek pic n mcm2 la aku buat..;)

Masa time aku masuk mmg da xbyk pilihan..Cheetah brown yg aku nk lgsg da xde..;(
V soffiya pn sama..abis licin...

dari aku pulang tgn kosong, aku rembat jgkla sehelai Rania...;)

 ~ Design Rania tp bukan colour ini yg aku beli.. ;) ~

p/s: mcm mau g Bangi je..hehehe


No comments:

Post a Comment