MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Saturday, October 29, 2011

FAREEDA LAGI..





Pagi Sabtu yang dingin hari ini..Aku, en.suami n my liltle princess Auni keluar ke Seksyen 7 Shah Alam..En.suami sanggup ambil cuti mlm tadi gara2 nk bawa aku ke Butik FAREEDA pagi ni..

Jalan agak jem berikutan ada majlis konvo UITM..masa otw aku terpandang org menjual bunga n bear utk bebudak konvo..teringat masa blaja dulu dpt bunga n bear dr en.suami n mak aku..
Sebelum sampai Fareeda, singgah dulu 99 Speedmart beli susu n Pampers Auni..Then, baru gerak g Fareeda..jangkaanku meleset..aku ingtkn ramai org..yela ni kn ari minggu tmbh plak Fareeda wat promosi skg..masa aku g adala 3 org yg smpai skali ngn aku..

Sampai je, tanpa pk pnjg, serbula bhgn selendang mawar tp hampa, stok xde..sedihnya..aku pn cari koleksi laenla..aku rembat sehelai je..2 pn en.suami yg bayarkn..tq syg..nnt beli lg ye..;)

Pas g Butik FAREEDA, kami g mkn JM Bariani..sedap wooo..masa 1st time aku mkn masa rehat ari jumaat dgn bdk ofis last month..masa 2 pn aku pas rembat 2 helai selendang mawar kat Butik FAREEDA jgk...hehehe

Da kenyang, aku nmpk Butik Avon..g rembat payung plak..payung yg ada dlm keta aku tertinggal kt kampung..2 yg terpaksa cari payung lain 2..yela skg kn musim ujan..kenala standby dlm keta..yg da ada skgni pn kecik (sbb dpt percuma dr kedai emas).. 



 ~ Peminat Selendang Mawar ~
 
 

 ~ Muka Auni mcm kena paksa posing..;p ~


 ~ En.suami g Petronas beli brg..;p ~


~ Cian my little princess nmpk setengah je..;) ~


 ~ We are happy family ~


 ~ Wekkk..;p ~


 ~ Comel x saya ~



 ~ Blackout ke?. ~


 ~ Nasi Beriani + Acar ~


~ Set Beriani Daging for me ~


~ Set Beriani Ayam Berempah pilihan En.suami ~



 ~ My Boss..;p ~

 

 ~ Muka lapar kot..;p ~


~ Tudung ni pilihan en.suami..;) ~


p/s: bergaya bersama FAREEDA di Aidiladha



2 comments:

  1. JM ke??? Auni dh pndai tgk kamera laa..amboi hang

    ReplyDelete
  2. yup..JM..husbnd pn ckp sedap..Auni mmg suka posing..mcm mak die la..;)

    ReplyDelete