MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Wednesday, January 12, 2011

SUSU UNTUK IBU MENGANDUNG

ANMUM vs ENFAMAMA

Hari ni aku nk cite pasal susu..sejak awal preggy,aku minum Anmum..mula2 aku try perisa coklat...then bile da 2 3 bln,aku jemu..so aku mintk hsband belikn perisa vanila plak..okla..2 2 perisa aku ley terima..
Bila da lama,aku jadi jemu jgk..dgr org ckp EnfaMama sedap..so aku pn suh hsbnd belikan..emmm,hsbnd lg..keja menghabiskan duit hsbnd je aku ni kn...hehehe...xpe..tuk bby die jgk..(jgn mara ye syg)..;)
hsbnd aku pn beliknla..biasela, ati ibu mengandung ni kene jge..;)
Mlm 2, mcm biasa, rutin harian suami aku..dia yg akn bancuhkan susu n bwkkn tuk aku yg mmg suka landing dpn tv..;)  aku pn minumla..tp mulut aku ni xley trimala susu EnfaMama..aku xthu nape..aku rase mcm hanyir n busuk je susu 2..bsoknya,tryla cmpurkan ngn milo..tp still xley trima jgk...
Emmm, membazir dwet je kn...da la beli yg dlm tin..tp suami aku ttp ok je..die belikn susu Anmum  tuk aku minum..Thanx syg..;)

Tadaaa....Inila gmba susu yg aku minum...kpd ibu2 yg ngh mengandung,bolehla cuba ye..;)






Cite psal susu ni, aku rase geli ati plak..sbbny mlm td hsbnd aku kenakn aku..mmg geramla.(geram tp syg).;)
mcm biase, die akn bancuhkan susu tuk aku..aku pn minumla...mmg aku rase lain mse minum 2 tp aku xckp papela sbb smbil asyik menonton tv...bile da abis segelas..hsbnd aku pn tny, xde rase pape ke?. aku ckp ade..rase cair je n x pekat cm slalu..lalu die pn ketawa smbil ke dapur mmbawa gelas yg aku minum td..
Aku pn trgerak ati tny, "Syg cmpur ngn Enfamama ea?"..lg kuat die ketawa..geramnya aku...ptutla rse lain je...pelik jgk nape xrase mcm anmum yg slalu aku minum..rupany2 die cmpurkan cket EnfaMama ngn Anmum...bile teringat blik, aku pasti akn senyum sorg2...;)

p/s: Pastikan minum susu setiap hari okey...;)

1 comment:

  1. Memang patut minum susu hari hari kan sis. Tq atas panduan memilih antara susu enfamama vs anmum. Mesti sangat berguna untuk mak mak yang tengah berbadan dua kan

    ReplyDelete