MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Thursday, April 1, 2010

BERSAMA KAWAN . . .


Ari jumaat lepas (26/03/2010), aku kua bersama rakan seperjuangan di PUO dulu...kami berjumpa di McD Star Parade pd jam 2ptg..aku terlewat cket sbb terlelap...pas2 OTW aku singgah isi minyak keta lak...hahaha...tp aku ingtkan aku yg terlewat,rupa2ny Winieta lg lewat...di Mcd,aku mcm biasa,burger quater pounder menjadi pilhanku...pinat sentiasa dgn Big Mac ny n Winieta dgn Mac chicken...untuk menambahkn rezeki aku yg akn dtg maka aku dgn ikhlasnya belanja kwn aku ini mkn..;)
ni la burger yg menjadi febret aku klu g Mcd...sedapnya...terliur la plak rasenya...

Lepas mkn mcd, kami ke Tasik di Bandar Darulaman, Jitra...yg geramny,aku telah menjadi mangsa keadaan...pinat n winita tlh kenakan aku lg...dorg mmg plan nk kenakan aku...hampeh btol..da la aku blnja dorg mkn,aku jgk yg kena jd driver dorg...emmm...mentang2 la keta aku minyak full...xpe...ni ari korg....
sampai di tasik,kami pn berposingla ala2 model xterlatih...hahaha...smpai org kt sekeliling tgk je aksi2 kami yg xterlampau 2...ada jgk yg offerkn diri nk mengambil pic kmi..tp kami xlyn...hehehe (jual mahal la konon)....msa dok sonok2 amek pic,trpandang lak org nek bot yg kayuh2 2 kt tasik..apa lg,nk jgk la naek bot...time ni,winita lak kena...hahaha..aku wat don't know ja...hahaha...ala bknny mahal pn...8 hinggit ja...;)
aku jd mak datin..pinat n winita lak jd driver...kayuhla ampa 2...bia lenguh kaki...hahaha...aku kt blkg apa lg,posingla sorg2...mmg bestla dpt nek bot 2...dok tengah2 tsik...terasa aman & tenang...smpai tgh tsik,aku pn nk jgk amek pengalaman kayuh bot 2...aku pn tkarla ngn pinat...tgh2 sonok aku kayuh pusing2 tasik, bot peronda dtg..(peronda tasik je) bgthu suh blik sbb nk ujan...hehehe...kmi pun mmbuat U-turn...smbil dok bergelak2 ujan turun ngn lebatny...apa lg,mmg kelajuan mengayuh pn meningkatla..hahaha...mmg kelakar...kenangan btol...
thanx PINAT & WINITA...t kita kua lg ye...

No comments:

Post a Comment