MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Monday, March 21, 2011

37 WEEKS



Mulakan pagi ini dengan senyuman...;)
Alhamdulillah...Diam xdiam kandunganku sudah pun mencecah 37weeks...tinggal lebih kurang 3 minggu lagi ke tarikh due date aku...risau rasanya apabila memikirkan keadaan untuk bersalin...Apapun, aku berdoa semoga Allah mudahkan aku bersalin nanti...InsyaAllah...

Sejak kandunganku mencecah 36weeks, posisi tidurku sudah tidak selesa...bayiku juga kerap mengeras sewaktu tidur hingga menyukarkan pernafasanku...Aku tidak boleh tidur terlentang...mengiring ke kanan lebih selesa buatku...tidur malamku juga sudah tidak nyenyak lagi...asyik terjaga di tengah malam untuk ke bilik air...;)
 Apapun aku doakan semoga bayiku sihat dan selesa di "dalam" sementara menunggu untuk keluar bertemu ayah n ibunya...

Tidak sabar rasanya untuk mencium bayiku untuk pertama kalinya...
Ibu dan Ayah sentiasa menanti kelahiranmu SAYANG...

No comments:

Post a Comment