MY FASHION MY BUSINESS

MY FASHION MY BUSINESS

PENYATUAN DUA HATI

Daisypath Friendship tickers

NUR AUNI ZAHRA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Followers

Tuesday, August 6, 2013

SALAM AIDILFITRI 2013


Assalamualaikum...

Sedar tak sedar dah 28 Ramadhan dah hari ni..Malam ni aku akan bertolak balik ke Kedah bagi menyambut Hari Raya Audilfitri bersama keluargaku..

Sudah tidak sabar rasanya untuk pulang ke kampung..ceewahhh ayat skema gile kan..ah, xkisahla..aku memang dah tak sabar nak balik kampung ni..mau tido tak lena malam ni..hehe

tapi hari ni banyak benda aku nak settlekan dlu sebelum balik kampung..
balik keja japgi ni, aku nak g bazar beli makanan sebab kuali semua aku dah gantung..hehe
pastu, nak isi minyak kereta siap2 supaya perjalanan berjalan lancar..tak perlu nak singgah RnR bagai..if ade kecemasan nak ke toilet dan juga berhenti solat je nanti baru berhenti..takut jalan jem je..

pastu nak ke Sophie Bc Klang..nak g amek barang customers yang nak COD kat Kedah nanti..Lepas tu, nak packing barang sikit2 lagi..nasib semalam dah kemad dah baju Auni dan juga ayahnya..so malam ni tinggal sikit2 je lagi nak kena kemas..




 arap2 perjalanan kami pulang ke kampung akan diredhai dan dirahmati olehNya..doakan kami selamat sampai ke kampung halaman dengan selamat ye..


 SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN




No comments:

Post a Comment